fbpx

אנגלית בחיוך

לימוד שפה חדשה עשויה להוות אתגר כלפי הרבה ילדים. לא לכולם זה בא באופן טבעי ובקלות.. כמו כל דבר בחיים. כדי להנגיש שפה חדשה לילד עלינו לייצר עניין, סקרנות... סוג של: "ללמוד בלי ללמוד וללמד בלי ללמד".

המומחיות של המורים והמורות במרכז חיוך היא להבין את האתגרים של הילד ו”להגיע אליו” מתוך המקום הטבעי לו ללמידה. מה שמייחד את הלמידה במרכז זו היכולת להכניס לתוך הלמידה: אסטרטגיות, יצירתיות, ועניין בלמידה.
 
עושים זאת בחיוך בלמידה משלבת משחק ותוכנות אינטראקטיביות . 
 
לימוד אנגלית בשיטת חיוך מתחיל קודם כל בבחירת המורה! כי תמיד האהבה שלנו למקצוע מסויים תלויה בחיבור שלנו למורה.
המורים שלנו מוכשרים בשיטה ושמים דגש על יצירת אהדה עם הילד ובמקביל יצירת אהדה של הילד ללימוד שפה חדשה.
כי כשמתחילים ברגל ימין, הרבה יותר קל בהמשך. המורה מומחה להוראה מתקנת בשפה האנגלית.
 
שיטת חיוך שמה דגש על יצירה והעלאת מוטיבציה, המורים יודעים לראות את הילד כמכלול ולתת מענה בפן הרגשי, ההתנהגותי, קשיי קשב, תקשורת וכל מה שעוזר לקדם אותם לעבר הצלחות.

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן