הרצאות וערבי העשרה

 

כל העוסק היום בחינוך יודע על הגדילה בנתונים המעידים על “הפרעות קשב וריכוז”, מקרי האלימות בבתי הספר, אובדנות בקרב ילדים ובני נוער, נשירה גלויה או סמויה, לקויות למידה ועוד….כל כך הרבה ילדים ונערים נעזרים בטיפול כזה או אחר מחוץ לכותלי בית הספר. אני עוסקת בחינוך כ12 שנה ולפני כארבע שנים הגשמתי חלום ופתחתי את מרכז חיוך שנותן מענה הוליסטי לילדים והורים, והובלתי, במסגרת פעילות המרכז, מאות תלמידים להצלחה לימודית ולשיפור כישורים, תפקודים ומיומנויות חברתיות. אני מאמינה שעיקר השינוי מגיע בעיקר מהכוונה נכונה של ההורים. השיטה כוללת כלים מעשיים ותודעתיים, מתוך הפסיכולוגיה החיובית, היהדות, כלים לימודיים וחינוכיים מהחינוך המיוחד להתמודדות עם צרכים מיוחדים ושילוב מעולמות הרוח (דמיון מודרך, מיינדפולנס, תטא הילינג, nlp ועוד…)       

אני מקיימת הרצאות והכשרות למתנ”סים, צוותי חינוך, הורים, מטפלים וכל מי שידו נוגעת בחינוך, כותבת תכנים בנושא, משתתפת בתכנית הסכסוכים ברדיו 102fm של יניב שוורצמן במטרה להרחיב ולהפיץ את הכלים להורות המודרנית בכל מקום כדי להשפיע באמת על המספרים בסטטיסטיקות כי אני מאמינה שמודעות זה הדרך לשינוי. ההרצאות בנושאים שונים, הרלוונטיים להורות המודרנית בשנות ה – 2000, כדי להעשיר את עולמם של ההורים ובעיקר להחזיר את החיוך להורות שלהם.  

מצ”ב קובץ עם הנושאים השונים להרצאות מתוך מגוון נושאים המעסיקים הורים רבים כיום.

אם אתם מחפשים את השגרתי והקונבנציונלי אני לא מתאימה לכם אבל, אם אתם אוהבים את השונה והמיוחד ורוצים להיות צינור מחבר להפיץ שיטה חדשנית וייחודית ולהשפיע באמת על המספרים בסטטיסטיקות , בהבטחה, אני מציגה את החינוך בנקודת מבט מעניינת וייחודית שעוזרת לגעת בעולמם של הילדים ומטפלת בבעיות מהשורש. עיזרו לי להגיע להורים שזקוקים לי ולהצטרף למאות הורים שכבר עשו את זה.

 

 

 

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן