עמוד הבית

צרו קשר עוד היום

הערכים של מרכז חיוך

מענה מקיף

כל אתגר נובע מתחומים רבים ו"הכל קשור להכל". בעיות לימודיות עשויות לנבוע מאתגרים חברתיים או אתגרים ביחסי הורה-ילד וכד'. אנו במרכז מציעים פתרונות מקיפים לכלל המערך המשפחתי בתחומים ההתנהגותיים, רגשיים ולימודיים. מרכז חיוך היא נק' עצירה אחת לכלל הצרכים בהורות המודרנית.

הילד במרכז​

במרכז "חיוך" אנו מאמינים כי יש להתאים את שיטת הלימוד לילד, ולא להיפך! לכל ילד מגיע לחוות תחושות של צמיחה והצלחה. ישנם ילדים שבאופן טבעי נולדו עם מיומנויות למידה, הקשבה, סדר ותקשורת ויש ילדים שהכישורים החברתיים והלימודיים שלהם מהווים עבורם אתגר – מטרתנו היא לאפשר לכולם להתחיל מאותה נק'. מחקרים מצביעים שכישורים חברתיים טובים, הם המפתח להצלחה, לאושר ולחיים ארוכים.​

הסרת תוויות​

אנו חיים בעידן בו כל חריגה מהנורמה מתויגת כ"הפרעה" וגוררת שיפוטיות, תסכול והתערבויות אגרסיביות. כל אלו נעשים מכוונה טובה, אך עלולים לשדר לילד שהוא "בעייתי" ולפגוע בביטחון העצמי שלו. אנו ב"מרכז חיוך" לא רואים כל קושי כ"הפרעה" או "מחלה", אלא כמבנה ייחודי והתנהגותי לכל ילד. מרכז חיוך נותן מענה עמוק ומדויק לכל ילד, מענה שאינו מצריך תרופות.

החיוך במרכז​

אנו במרכז מאמינים כי הגורם הקריטי שמכריע את יכולת הלמידה והצמיחה האישית של הילד הוא האווירה הסובבת אותו. המרכז שם דגש על אווירה נעימה, מכבדת, קשובה ומלאת חיוך. ילד שכיף לו – לומד ומתפתח בכיף! הילדים מגיעים למרכז עם חיוך רחב על פניהם. וכן, גם ההורים מחייכים!​

צרו קשר עוד היום

קפלן 15 פתח תקווה

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן