fbpx

צוות חיוך – מאמנות ומורות צוות חיוך מספרות

טלי

שיטת חיוך היא שיטה הוליסטית משנת חיים. כילדה סבלתי מקשיים לימודיים רבים, התקשיתי להשתלב במערכת החינוך, להצליח בלימודים ולהגיע להצלחות.. עד ש.. יום בהיר אחד, פגשתי מורה אחת שהאמינה בי. ולפעמים אחת זה כל מה שצריך כדי לחולל שינוי. במרכז חיוך אני מלווה תהליכים אימוניים ומתמחה בתכנית “לחיות בחיוך” – תכנית להצבת מטרות ויעדים, תכנית שעוזרת לילדים/נוער להבין בין רע לטוב ולבחור בבחירות חיוביות ובתכנית להקניית מיומנויות תקשורת ומדריכה הורים בשיטת חיוך בתהליכים פרטניים וקבוצתיים .

בין היתר עוסקת בשיווק, ליווי עסקים וארגונים, הנחיית קבוצות וייעוץ ארגוני.

אליזבת

שיטת חיוך עבורי זו בחירה מודעת להתחיל לבחור לראות את חצי הכוס המלאה בחיים. בתור הורה לשלושה מדהימים, מטפלת רגשית ומנחה בשיטת לחיות וללמוד בחיוך, אני מבחינה איך הכלים שמקנה השיטה מאפשרים לילדים ומבוגרים כאחד, להפסיק לחשוש מתקופת בית הספר, המורות ושיעורי הבית ולהתחיל ליהנות מתהליך רכישת הידע. בעיני, עלינו לשאוף ללמוד משהו חדש מידי יום ביומו! הקניית מיומנויות תקשורת ולמידה חיוביות לדור הבא כבר בגילאים צעירים, תוביל אותם להיות מבוגרים מוצלחים, מסופקים ומאושרים יותר.

אליזבת היא גם בעלת חברה לייעוץ לפיתוח סטארטאפים – מתמחה בליווי תהליכי קבלת החלטות בארגונים. אימון עסקי ואישי למנהלים.

יעל

בשבילי שיטת חיוך זו הבחירה ללמוד לא מתוך הכרח אלא מרצון. כבת שירות לשעבר בתחום החינוך וכסטודנטית למדעי החברה והרוח ראיתי כי לעיתים שיטת הלימוד הנהוגה במערכת החינוך אינה מותאמת לכל אחד. בתור מנחה בשיטת חיוך יש לי את האפשרות להתאים את תהליך הלמידה כך שהילד יחווה הצלחות. ההצלחה חשובה לא רק לשם הציון אלא לבניית הביטחון כאדם בוגר , אופטימי , עצמאי השואף לבחון את גבול היכולת שלו (:

בשנה האחרונה מלווה עשרות תלמידים במרכז חיוך להצלחות לימודיות וחברתיות ומאמנת אותם בעיקר לאהוב את עצמם ולחייך.

פלג

עד שלא תגיעו למקום לא תצליחו להבין עד כמה הוא מיוחד. בכל פעם שאני מתחילה לדבר עליו העיניים שלי נוצצות. אז קוראים לי פלג ואני “סהכ” בת 22 ולגמרי גאה להיות מורה במרכז חיוך. בשירותי הצבאי שירתתי כמפקדת בקורס להשלמת 12 שנו”ל לחיילים משתחררים (בני 22-24) והמילה מאתגר היא לגמרי המילה שיכולה לאפיין את התפקיד. את הכלים והידע רכשתי תוך כדי עבודה בשטח , אבל כשהכרתי את שיטת “חיוך” הבנתי כמה לא ידעתי עד עכשיו, כמה הכלים והידע איך להתמודד עם סיטואציות, איך לדעת בכלל ללמד – על מה לשים דגש ומה בכלל לא רלוונטי, מתי להתעקש ולדרוש מהתלמיד ומתי להבין שהוא נותן לי מסרים סמויים שאולי עדיף לעצור ולהקשיב, לפתור את הבעיה, ולהבין בין השורות. מודה על כל טיפת השכלה שרכשתי שם , אין ספק שהחשיבה שלי השתנתה ב 180  מעלות.

במרכז אני מלמדת שיעורים פרטיים במגוון רחב של מקצועות תוך הקניית אסטרטגיות למידה והעצמת הביטחון של התלמיד להמשך למידה עצמאית, מדריכה בחוג “קבוצת מעגלי תקשורת”, ומאמנת בשיטת חיוך.

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן