fbpx

שיעורים פרטיים- הוראה מותאמת ואסטרטגיות למידה

מורה טוב הוא לא רק מורה שיודע את החומר, אלא מורה שיודע גם להעביר את החומר באופן שהתלמיד יבין, וחשוב מכך ייתן לתלמיד הרגשה טובה ויעצים אותו.  מניסיון אישי, ראיתי לא פעם תלמידים, שאמנם למדו אצלי רק מקצוע אחד, אך הגיעו להישגים בעוד הרבה תחומים נוספים: שיפור בהתנהגות, תקשורת טובה עם הסביבה, הצלחה במקצועות נוספים. חווית ההצלחה של התלמידים במקצוע אחד וקשר טוב שנוצר עם המורה מניעה אותם לרצות להצליח בכל. תלמיד שיש לו קשיים לימודיים יתחיל להפריע, בשיעורים, להציק לסביבה, לנטוש ולא לעשות כלל מאמץ להצליח, וברגע שהוא מטפל בקשיים אלו ומתחיל לחוות הצלחות מיד רואים שינוי בכל התחומים.

בשיעור פרטני, ישנה חשיבות רבה ליצירת הקשר האישי עם המורה. מעבר לאסטרטגיית הלמידה הייחודית במרכז חיוך, שמוכיחה את עצמה, אנו שמים דגש על תקשורת בינאישית וכל המורים במרכז עוברים הכשרה גם במיומנויות תקשורת.

השיעורים הפרטניים משלבים מתן כלים ללמידה עצמאית, במטרה ללמד את התלמידים איך ללמוד לבד, ללא תלות בעזרה של ההורים או מורים פרטיים.

כל השיעורים מועברים על ידי מורות בית ספר המוסמכות בשיטת חיוך, והעברתם משלבת כלים מתוך מגוון החוגים המוצעים במרכז:
אסטרטגיות למידה, תקשורת, אמון, העצמה.

השיעורים המוצעים הם במקצועות הליבה: חשבון, שפה, הבנת הנקרא ואנגלית ובכלל המקצועות לפי דרישה לכיתות א' – יב'.

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן