fbpx

הכשרת מאמנים לילדים ובני נוער בשיטת חיוך

שמחים לבשר לכם שהחלה ההרשמה למחזורים נוספים של הקורס: 

״ צועדים יחד מחינוך לחיוך״

אודות התכנית

12 הצעדים מחינוך לחיוך הינה תכנית להכשרת מאמנים, מורי דרך ואנשי חינוך בשיטת חיוך, אשר בסיומה מקבלים תעודת מקצוע ומתחילים לעבוד במקצוע משפיע ומשנה חיים! שיטת חיוך היא שילוב של גישות מהפסיכולוגיה החיובית, תכנים אימוניים, עולם המיינדפולס, CBT, דמיון מודרך, עולם התת מודע, אסטרטגיות למידה מהחינוך המיוחד ועוד כלים נוספים שהוכנסו לארגז כלים אחד שנקרא “חיוך” – שיטה ייחודית וחדשנית ששמה את הילד במרכז, מנקה אותו מ”תוויות” ומאפשרת לו לעשות שינוי אמיתי בחיים שלו.

נק’ ההנחה בה דוגלת השיטה היא שבכל רגע נתון ניתן לעשות שינוי בחינוך ולהתפתח וניתן להתאים את החינוך לילד ולא את הילד לחינוך.

מדובר ממש בכישורי חיים, ההצלחות הן לא רק בפן הלימודי אלא לחיים בכלל. כל צעד קטן מוביל לצעד גדול וכל הצלחה מולידה הצלחות רבות בדרך“. 

קורס בוקר: , 18.09.2019, – מלא!
קורס ערב: 22.9.2019 – מלא!

 נפתחה קבוצה נוספת!

מתחילים ב- 30.10.19, ימי ד , 19:00-21:30 

12 מפגשים שבועיים

מסלול מיוחד של 10 מפגשים  למורות וגננות בשנת שבתון.

*מוכר כקוד מוסד 2524.

המפגשים יתקיימו במרכז חיוך -קפלן 15 פתח תקווה מול שניידר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בחיוך.

מחיר מיוחד בהרשמה מוקדמת!!!

טלפון : 050-9409888

שמחים לבשר לכם שהחלה ההרשמה למחזורים נוספים של הקורס: 

״ צועדים יחד מחינוך לחיוך״

אודות התכנית

12 הצעדים מחינוך לחיוך הינה תכנית להכשרת מאמנים, מורי דרך ואנשי חינוך בשיטת חיוך, אשר בסיומה מקבלים תעודת מקצוע ומתחילים לעבוד במקצוע משפיע ומשנה חיים! שיטת חיוך היא שילוב של גישות מהפסיכולוגיה החיובית, תכנים אימוניים, עולם המיינדפולס, CBT, דמיון מודרך, עולם התת מודע, אסטרטגיות למידה מהחינוך המיוחד ועוד כלים נוספים שהוכנסו לארגז כלים אחד שנקרא “חיוך” – שיטה ייחודית וחדשנית ששמה את הילד במרכז, מנקה אותו מ”תוויות” ומאפשרת לו לעשות שינוי אמיתי בחיים שלו.

נק’ ההנחה בה דוגלת השיטה היא שבכל רגע נתון ניתן לעשות שינוי בחינוך ולהתפתח וניתן להתאים את החינוך לילד ולא את הילד לחינוך.

מדובר ממש בכישורי חיים, ההצלחות הן לא רק בפן הלימודי אלא לחיים בכלל. כל צעד קטן מוביל לצעד גדול וכל הצלחה מולידה הצלחות רבות בדרך“. 

 

קורס בוקר: , 18.09.2019, – מלא!
קורס ערב: 22.9.2019 – מלא!

 נפתחה קבוצה נוספת!

מתחילים ב- 30.10.19, ימי ד , 19:00-21:30 

12 מפגשים שבועיים

מסלול מיוחד של 10 מפגשים  למורות וגננות בשנת שבתון.

*מוכר כקוד מוסד 2524.

המפגשים יתקיימו במרכז חיוך -קפלן 15 פתח תקווה מול שניידר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בחיוך.

מחיר מיוחד בהרשמה מוקדמת!!!

טלפון : 050-9409888

כולם מדברים את זה ואתם עושים את זה !כמו כל רעיון שנולד מקושי, מבעיה ומצורך גם הרעיון של מיכל אמטנאני, מייסדת השיטה ובעלת מרכז חיוך,  נולד מהקושי האישי שלה, אמא לארבעה ילדים מופרעי ״קצב וריקוד״. “דרך האתגרים שלי התוודעתי להורים, מורים ואנשי מקצוע שונים שמתמודדים יום יום עם הדאגה שהילד לא ממצה את הפוטנציאל שלו. אנחנו חיים בעולם עם קצב מסחרר, העולם מתפתח ומשתנה והקניית הידע לתלמידים במערכת החינוך, לצערי קפא על שמריו. כשאנחנו מדברים על לחולל שינוי משמעותי בחינוך ולהשפיע באמת, עלינו להבין שטכניקות הן פתרונות “פלסטר” והעבודה חייבת להיות יותר רגשית, התנהגותית ומעמיקה שנוגעת בכל רבדי האישיות.

כל העוסק היום בחינוך יודע על הגדילה בנתונים המעידים על “הפרעות קשב וריכוז”, מקרי האלימות בבתי הספר, אובדנות בקרב ילדים ובני נוער, נשירה גלויה או סמויה, לקויות למידה ועוד….

כל כך הרבה ילדים ונערים נעזרים בטיפול כזה או אחר מחוץ לכותלי בית הספר.

בשנתיים האחרונות הובלתי, במסגרת פעילות המרכז, עשרות תלמידים להצלחה לימודית ולשיפור כישורים, תפקודים ומיומנויות חברתיות.

מערכת החינוך סובלת מעומס. עם מספרים אי אפשר להתווכח. המערכת של היום מאלצת את המורים בחינוך ה”רגיל” להתמודד עם אתגרים של החינוך המיוחד, כיוון שכל כיתה רגילה היום היא בעצם כיתה “מיוחדת”.

לשם כך, אנשי ההוראה (גננות, מורות, יועצות, פסיכולוגיות חינוכיות ועוד..) חייבים לקבל ידע וכלים טיפוליים ולא רק לימודיים.

בסופו של דבר ראוי שאנשי חינוך יהיו לא רק מעבירי תוכן, אלא בעיקר דמות חינוכית מעמיקה, המחברת את הילד לעצמו ומכינה אותו לעולם בחוץ.

המחנך בשנות האלפיים מקבל גם תפקיד של “מטפל”, ותפקידו אינו רק הקניית ידע.

השיטה מעניקה ידע, כלים ואסטרטגיות ייחודיות שעוזרות לילד לשפר פלאים את היחסים עם הסביבה, את הקשב והריכוז, את הביטחון העצמי שלו, את ההתנהגות שלו, הבנת מצבים חברתיים, והצלחותיו הלימודיות ועוד…

המטרה שלנו היא להטמיע שאפשר וניתן לעשות חינוך בחיוך.

השיטה כוללת ארבע תכניות לימוד ואימון עיקריות החיוניות לעבודה עם ילדים ובני נוער:

“ללמוד בחיוך”- המורה מעדכנת על תאריך הבחינה אבל תלמידים רבים אינם יודעים כלל איך ללמוד לבחינה. התכנית מלמדת את החסמים העיקריים ללמידה החוסמים אותנו מלהתקדם בלמידה – התחושות שהן גורמות ללומד במהלך הלמידה והטיפול בהם.

“לתקשר בחיוך”- התכנית מקנה מיומנויות תקשורת החיוניות לחיים מאושרים , היכולת להיות “כאן ועכשיו” ולנטרל “רעשים” סביבתיים, היכולת להישיר מבט לאחר בעת העברת תקשורת, מסייעת להעלאת הביטחון, משפרת את הקשב והריכוז ויכולת המיקוד לאורך זמן, מטפלת ב”התקפי זעם” ומלמדת לשלוט בהתפרצויות, משפרת את היחסים עם הסביבה ועוד….

“לחיות בחיוך”- התכנית מלמדת להציב מטרות, מהי מטרה ואיך להשיג אותה, איך לעשות את הבחירות הנכונות עבורך ועבור הסביבה, איך להפעיל שיקול דעת ולחשוב לפני מעשה, מהי אחריות ואיך לקחת אחריות ועוד ובעיקר איך להיות מאושרים.

ו”הורות בחיוך” – תכנית להורים שרוצים שינוי – כדי לראות שינוי צריך לשנות את הדרך! בתכנית הורים עוברים תהליך לשינוי הדרך, משחררים התנהגויות שלא מקדמות אותם, לוקחים אחריות על החלק שלהם במצב וצועדים לעבר הורות טובה יותר ונכונה יותר עבורם, מקבלים כלים שעוזרים להם להתמודדות עם אתגרי ההורות בשנות ה 2000, וידע חיוני להעלאת הדימוי העצמי של הילדים ותחושת המסוגלות שלהם שילוו אותם להצלחות..

הקורס מתמקד בלמידת התכניות תוך תרגול מעשי ויישומי.

תכנית הלימודים מתחלקת ל – 12 מפגשי למידה פרונטליים חד שבועיים – 3 שעות כל מפגש, סה”כ 40 שעות המשלבות למידה ותרגול עצמאי ופרקטיקום מעשי, בסיום התכנית תוענק תעודה לבוגרים שעמדו בכל דרישות הקורס.                   

למי מתאים הקורס?

התכנית מיועדת למורים, יועצים חינוכיים, שרוצים ללמוד שיטה חדשה עם ערך משמעותי לעבודה עם ילדים ונוער, כאלו שהחינוך הוא בנשמתם ורוצים לקבל כלים איך להתמודד עם קשיי היום יום בכתה וליצור תקשורת ואוירה טובה יותר עם התלמידים. אוירה טובה מוכחת כמניעה לפעולה, מגדילה מוטיבציה ומייצרת הצלחות.

מדריכות הורים שרוצות להרחיב את היצע השירותים, להתמחות בעבודה עם ילדים ונוער ועבודה מול הורים לילדים בגילאי בית ספר.  מורי דרך בנשמה שרוצים לרכוש מקצוע מתגמל בזמן קצר, ללמד ולאמן ילדים ונוער ולקבל כלים כיצד לשפר את אווירת הלימודים בכתה ולהתאים אותה למאה ה 21.

סייעות, גננות שרוצות לקבל כלים לעבודה מיטיבה עם ילדים. הורים שרוצים לקבל כלים ללמד את הילדים שלהם איך ללמוד, איך לעלות את המוטיבציה ולהפוך את הלמידה לעצמאית תוך מימוש הפוטנציאל הטמון בכל ילד בהנאה רבה. התכנית מועברת במרכז חיוך בסביבה אינטראקטיבית, מיוחדת ומעוררת השראה. מרכז חיוך מעניק לכם ארגז כלים הוליסטי ופרקטי שילווה אתכם לאורך הקורס ואחריו.

מחפשת מקצוע עם סיפוק, עם נתינה ועם ערך משמעותי? בוער בך להשפיע על השינוי בחינוך? רוצה להשפיע על החינוך בישראל? מאמינה שיכולה להשפיע על דור העתיד? מקומך איתנו!

נעים להכיר

שמי מיכל אמטנאני, נשואה לתומר ואמא לארבעה ילדים. עם בני הבכור זכיתי להכיר לראשונה את ההגדרה של “מופרע קשב וריכוז” ומיד אחריו כולם המשיכו ב”מסורת”.

אני באופן אישי, מעדיפה לקרא לזה “הפרעת קצב.

תוכן אחרון

לתקן את ה״מקולקל״

הביטוי ‘הוראה מתקנת’ חוטא למטרה במהותו, הרי אין שום דבר מקולקל שדורש תיקון אז מדוע ילדים צריכים לקבל את התחושה שמשהו אצלם “מקולקל”? הביטוי הנכון והראוי

קרא עוד »

אמנות (מיומנות) הקריאה

יכולת הקריאה הינה מיומנות למידה בסיסית. במהלך ניסיוני בעבודה עם ילדים נתקלתי רבות בתלמידים, שהוריהם פנו אלי כדי לעזור להם בהבנת הנקרא. מיד בדקות הראשונות

קרא עוד »

עקבו אחרינו

הוידיאו השבועי

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן